NAV online számla adatszolgáltatás változás 2020. július 1. és 2021. január 1.

NAV online számla adatszolgáltatás változás

Online számla adatszolgáltatás

Ha vállalkozó vagy, akkor biztos hallottál már róla, hogy 2020. július 1-től értéktől függetlenül minden olyan számlát be kell küldeni a NAV-nak, amit belföldi adóalanyok között állítottak ki.

Mire, kire is vonatkozik ez?

  • ✅ minden olyan számlára, amit nem külföldi felé vagy nem magánszemélynek állítasz ki
  • ✅ kézi számlákra
  • ✅ KATA-s vállalkozókra is
  • ✅ alanyi adómentes vállalkozókra is
  • ✅ adószámos magánszemélyekre is

Mit kell tenned?

  • ✅ akár maradsz a kézi számla mellett, akár az online számlázást választod, regisztrálnod kell az Online Számla Rendszerben
  • ✅ regisztrálni kell egy olyan számlázó programba, ami a számlákat online megküldi a NAV-nak
  • ✅ számlázó programot össze kell kötni a NAV Online Számla Rendszerével és a Számlázó nevű nyomtatványon bejelenteni a NAV felé, hogy melyik programot használod

2021. január 1-től a magánszemélyek és a külföldiek részére kiállított számlát is be kell küldeni a NAV-hoz.

Szeretnél továbbra is a vállalkozásodra koncentrálni? Jó lenne, ha valaki kibogarászná neked a NAV online adatszolgáltatással kapcsolatos tájékoztatókat és foglalkozna helyetted az ilyen feladatokkal?

Jó hírem van!

Az összes számlázással kapcsolatos feladat kiszervezhető. Online asszisztensként elvégzem helyetted a kötelező regisztrációkat, beküldöm a NAV felé a szükséges nyomtatványt, kiállítom a számláidat.

Ha úgy döntöttél, hogy segítséget kérsz, vedd fel velem a kapcsolatot!

Amennyiben további kérdésed van, fordulj hozzám bizalommal!

Telefon: +36-20/980-1780

Email: iroda@onlineasszisztencia.hu

Facebook: Onlineasszisztencia

Megosztás