Hírlevelezés – hatékony email marketing – bevezetés

Online asszisztencia hírlevelezés email marketing


Hírlevelezés: áldás vagy átok?

Ha felhasználói oldalról nézzük a hírlevelezés kérdését sokan egyből rávágják, hogy a hírleveleknél haszontalanabb és idegesítőbb dolog nincs a világon. Ők márpedig nagy valószínűséggel soha nem olvasnak el egyetlen hírlevelet sem.

Üzleti oldalon is gyakori jelenség, hogy az előbb említett reakciótól tartva el sem indulnak ezen az úton. Emellett a másik visszatartó erő az szokott lenni, hogy azt gondolják ez a módszer már rég elavult.

De vajon ez tényleg így van?

  • Te hányszor vásároltál már meg valamit azért, mert éppen a digitális markodban landolt egy kedvezménykupon? Lehet, hogy akkor észre sem vetted, de gondolj csak bele!
  • Vettél már részt olyan rendezvényen, amiről emailben értesültél?
  • El tudsz képzelni olyan témát, ami annyira érdekel, hogy minden újdonságról szeretnél azonnal tudni? Mi a legegyszerűbb módja ennek?
  • Vajon az, hogy az elmúlt években nőtt a kiküldött hírlevelek száma azt jelzi, hogy ez a módszer elavult és felesleges?

 

Ha racionálisan végig gondoljuk a fenti néhány kérdést, már abból is jól látszik, hogy a gyakori tévhittel ellentétben, az email marketing egyáltalán nincs leáldozóban.

Sőt, az egyik legnépszerűbb marketingeszköznek számít, ami a leginkább cselekvésre tudja ösztönözni a címzetteket!

Mi az email marketing legnagyobb előnye?

Elad

Míg egy facebook hirdetés sokszor csak arra elég, hogy felkeltse az érdeklődést, egy hatékony hírlevéllel konkrét eladásokat lehet elérni!

Jól tesztelhető

Egy jó hírlevelező szoftver segítségével kiválóan le lehet tesztelni azt, hogy mi az a tárgy, szöveg, kiküldési időpont, felépítés stb. ami a célcsoportunkat a leginkább megmozgatja.

Nem hazudik

Szinte bármelyik hírlevélküldő alkalmazás képes arra, hogy mérje az eredményeket (pl. megnyitási, kattintási arányok), a számok pedig sosem hazudnak. Éppen ezért fontos eleme lehet a stratégiai döntések meghozatalának.

Szabadságot biztosít

És ami talán a legfontosabb, hogy egy saját címlistával és adatbázissal vagy az egyik legkevésbé kiszolgáltatott helyzetben.

Ha leáll a facebook, vagy letiltják egy időre a hirdetési fiókod, akkor nem kell kétségbeesetten kapkodnod, hiszen a kezedben lesz egy eszköz, amit a saját igényeidre tudsz formálni.

És annyi levelet küldhetsz, amennyit csak szeretnél, pénzügyi szempontból is kevésbé vagy bekorlátozva.

Ha online hirdetési módszerekről van szó, érdemes több lábon állni, több platformon jelen lenni. Ezek közül az egyik mindenképp legyen a hírlevél!

Ha megjött a kedved a saját adatbázisod kiépítéséhez, akkor tarts velünk! A következő részben gyakorlati tippeket hozunk arra vonatkozóan, hogyan érdemes nekikezdeni!

Ha szeretnél hírlevelezni, de nem szeretnél vele bajlódni, vagy segítségre van szükséged, akkor pedig keresd bátran az Online asszisztenciát! Segítünk!

 

Online Asszisztencia – 

Segítség távolról, hatékonyan.

Megosztás